E-BOOK Jak podnikat ve službách a být úspěšný!

Chtěli byste začít s podnikáním ve službách, ale nejste si jistí, co všechno potřebujete znát a zařídit?

Ztrácíte se v úředních požadavcích a kontrolách?

Nevíte, co vše musíte jako OSVČ splňovat a dodržovat?

Nebo již nějaký čas podnikáte, ale rádi byste u sebe měli přehledný návod, jak zvládat náležitosti spojené s podnikáním (úřady, daně, poplatky a dodržování zákonů)?

Chcete vlastnit prosperující salon, který bude stále růst?

Rádi byste se dozvěděli, jak vymyslet úspěšný marketingový plán salonu, jak ho dodržovat a mít stálou klientelu?

Zajímají vás možnosti online i offline reklamy?

Chcete být zkrátka úspěšní a podnikat bez obav z úřadů?

Před šesti lety, když jsem začínala podnikat jako kosmetička, bohužel neexistoval zdroj, který by mi pomohl projít všemi úskalími, jež podnikání přináší.

Ušetřil by mi mnoho nervů, bezesných nocí a zásadních chyb, které nejdou vrátit. Jelikož ani dnes není taková příručka k dispozici, rozhodla jsem se ji pro vás sepsat sama.

Veškeré své zkušenosti a znalosti získané praxí a absolvováním mnoha doškolovacích kurzů se vám budu snažit předat tak, abyste je mohli ihned uvést do praxe.

Doufám, že vám tyto informace přijdou vhod a přispějí k vašemu úspěšnému podnikání.

  • Dozvíte se, jak získat odbornou kvalifikaci ve vámi zvoleném oboru a jak následně získat živnostenský list.
  • Zjistíte, jaké jsou první pohledávky spojené s podnikáním a jak je úspěšně plnit (placení záloh, daňové povinnosti,…).
  • Budete si umět zařídit provozovnu. Již budete vědět, jak postupovat při kolaudaci, nebo při rekolaudaci.
  • Naučíte se sepsat bezchybný provozní řád pro hygienu, případně zjistíte, co ve vašem řádu chybí a na co byste neměli zapomenout.
  • Budete již znát veškerý souhrn úřadů (a jejich požadavků), které vás během podnikání ve službách mohou kontrolovat. Připravíte se na jejich inspekci tak, aby vás již nic nezaskočilo.
  • Dokážete si vytvořit vlastní marketingový plán salonu (místo salonu, koncept, kapitál, skladba služeb, cenová politika,…).
  • Zorientujete se v možnostech reklamy. Zjistíte, jaký typ reklamy je nejvhodnější právě pro vás, a naučíte se jej uplatňovat.
  • Pochopíte, jak je marketing důležitý pro váš salon. Dozvíte se mnoho tipů – od způsobu objednávání klientů až po průběh ošetření a následného udržení klientů.
  • Vaše nově nabyté znalosti povedou samozřejmě také k větší ziskovosti vašeho salonu a příchodu nových klientů.